Yiğit Arslan, Beşiktaş’a veda etti
Beşiktaş formasını üç sezon giyen milli oyuncu Yiğit Arslan, kulübe ve taraftara duygusal bir veda mesajı yayımladı.
Veda mesajı
Beşiktaş GAİN Erkek Basketbol Takımı’nın milli oyuncusu Yiğit Arslan, siyah-beyazlı kulübe sosyal medya üzerinden veda etti. 30 yaşındaki şutör oyun kurucu, duygularını ifade etmekte zorlandığını belirterek kulüpte geçirdiği dönemi ve yaşadığı anıları paylaştı.
Arslan mesajında, “Yaşanan binlerce anı, sevinçler ve üzüntüler… 3 yıl önce bu kulübün kapısından içeri girdiğimde bu kadar hikaye yazacağımızı düşünmemiştim. Hepimiz çok hırslı ve açtık ancak yaşadıklarım hayallerimin de ötesinde oldu. Üzüntülerim de öyle.” ifadelerini kullandı.
Beşiktaş’taki üç sezon
Haziran 2023’te Beşiktaş’a katılan Yiğit Arslan, siyah-beyazlı formayla üç sezon boyunca mücadele etti. Takım içinde kaptanlık görevini üstlendiğini belirten Arslan, kulübe ve takım arkadaşlarına olan bağlılığını vurguladı.
Veda metninde, kupalara yaklaşmanın ve beklentileri aşmanın sevincinin yanında, bu başarıları kupayla taçlandıramamanın içindeki ukde olarak kalacağını da dile getirdi: “Kupaların kıyısından dönmek, beklentileri aşmak ama aynı zamanda bu başarılarımızı kupayla taçlandıramamak hep içimde bir ukde olarak kalacak.”
Taraftara ve kulübe teşekkür
Arslan, Beşiktaş bünyesinde edindiği kardeşlik, dostluk ve taraftarlarla kurduğu güçlü bağdan söz ederek, kulüpte geçirdiği zamanın kendisi için unutulmaz olduğunu aktardı. Mesajında şu ifadeleri kullandı:
“Dönüp baktığımda, her saniyesinde bu kulüp için her şeyimi verdiğimi görmek ve böylesine büyük bir kulübün kaptanlığını yapmak, hayatım boyunca unutamayacağım bir gurur olacak. Bu kulüpte kardeşler, abiler ve dostlar edindim; taraftarlarımızla güçlü bir bağ kurdum.”
Ayrıca yöneticilerden sağlık ve malzeme ekibine kadar isim vererek teşekkür eden Arslan, özellikle Özkan Arseven ve genel menajer Nedim Yücel ile teknik ekipten Dusan Alimpijevic ve çalışma arkadaşlarına minnettarlığını iletti.
Mesajın devamında, “Buradan ayrılırken ailem büyümüş, hepinizle birlikte kocaman bir aile olmuş olarak ayrılıyorum. Tüm Beşiktaş ailesi, hakkınızı helal edin. Sevgi ve saygılarımla.” sözleri yer aldı.
Geleceğe bakış
Arslan’ın veda açıklaması, hem kulüp içindeki görev sürecinin özetlenmesi hem de geleceğe dair kapı aralayan bir noktada sonlandı. Oyuncunun bundan sonra hangi kulüpte veya hangi rolde devam edeceği konusunda resmi bir bilgi paylaşılmadı.
Beşiktaş taraftarları ve basketbol kamuoyunun yakından takip ettiği bu gelişmeyle ilgili kulüpten yapılacak resmi açıklamalar ve transfer haberleri, Beşiktaş JK resmi sitesi ve yetkili kaynaklar üzerinden takip edilebilir.





